Sayfalar

16 Mart 2014 Pazar

İlk ciddi dikiş denemem

Hepiniz hoşgeldiniiiiiz =)
İlk yazım biraz tanışma tadında olacak.Kendimi bildim bileli dikiş hep yanıbaşımda oldu.Anneciğim arefe geceleri sabahlara kadar otuturur, bize en cicicli bicili elbseleri dikerdi.O kara makinanın takırtısını dinleyerek büyüdüm.gelgelelim o kör olamyası kara makına bana pas vermedi gitti.Hep bir cesaret oturdum başına ama sonuç hep aynı.anneeeee bu makına iplik sardı.annem gelır düzelir.annem odadan çıkar yıne sar baştan.
Birgün netteki benim gibi hiç dikiş eğitimi olmayan blog sahıplerının yaptığı süper dikişleri görünce yeniden gaza geldim.ve gidip kendime bi makına aldım.Cahil cesur olur derler ya bende o hesap gittim çok bilirmiş gibi deri detaylı bir kloş etekle işe başladım.
o deriyi o kumaşa birleştirirken ben bu düküş sevdasından nasıl vazgeçmedim hala kendime şaşıyorum.derinin altına gazete kağıdı koyup çekiştire çekiştire bitirdim amaaa birde bana sorun.tabi fotoğrafta görünmeyen birde fermuar dikişim varki , fermuar fermuar olalı böyle dikiş görmedi o kadar diyeyim siz anlayın =)

2 yorum:

  1. Merhabalar .Hayırlı olsun bloğunuz.Etek çok güzel olmuş ilk deneme olduğunu düşününce harikalar yaratmışsınız deri parça ile.

    YanıtlaSil
  2. Bulugunuz hayirli olsun bende cok eski sayilmam blogcu olarak banada beklerim uye oldum bu arada hicde amator degilsiniz

    YanıtlaSil