Sayfalar

9 Nisan 2014 Çarşamba

Aldıklarım alamadıklarım ve bir fikir

Bazen kumaş almayacağım diye gider bi kucak kumaşla dönersin gittiğin yerde bazende benim gibi bissürü bissürü alacağım deyip eli boş gelirsin =)
Dün kemeraltına gittim büyüyen oğlumun küçülen kıayfetlerini acilen yenilemek için.Gitmişken eksik kalan malzemeler yüzünden yarım kalan dikişlerimi tamamlamak için tuhafiyeye daldım.Sanki herkes benim gibi düşünmüş.Öylebir kalabalık vardıki ve alışveriş listem öyle kalabalıktıki beynim bulandı resmen amaaaa bunları görünceeeee

birden gözüm açıldı =) şunların güzelliğine bi bakın ya baktıkca bakasım geliyor.Ama malesef bakmakla kaldım çünkü şile bezi gibi inceydi ve 90cmdi.Bu sebepten alsam ne dikeceğim ne kadar almam lazım içini gösterirmi gibi sorular sayesinde alamadım.Tabiki şimdilik =)

Gelelim benim aldıklarıma
Tabiki diğerlerinin yanına gelince pekde bi manası kalmıyor bunların =) ama umarım kafamdaki şekli aldıklarında hoş olacaklar

Ve gezerken oğlum içinde çok basit bir koltuk fikri buldum.İçine sadece elyaf doldurulmuş ne hoş ve kolay değilmi ?
En yakın zamanda tamamlamak üzere olduğum kot elbisem ve spor elbisemle tekrar buluşmak dileğiyle =)



6 yorum:

  1. Evet yukarıdakiler de çok güzel ama sizin aldıklarınızda çok hoş. İzmir'de olduğunuza çok sevindim bende İzmir'deyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne güzel nerdesiniz.izmirde bildiğiniz farklı parça kumaş felan satan yer varmı
      peki

      Sil
  2. bende bende izmirdeyim kumaşlar harika görünüyor kemeraltına her gittiğimde kumaşla dönüyorum bende ama bunları yeni gördüm güzeller 90 cm ancak düşük kollu bluz olur oda iki beden boyu alsanız yeter sanırsam tabii ustalara danışmak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izmirde güzelyalıda ki bursa kumaş pazarını tek geçerim yanlız =) çok hesaplı şeyle oluyor.evet 90 cm den uuzn kollu bişey yapmak baya kumaş isteyecek malesef

      Sil
  3. Merhaba, kumaşlar bi harikaymış. Bu arada takipteyim,bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bende takipteyim sizi ama bir türlü takıbe aldığım blogları paylaşmayı beceremedim blogumda.olcak birgün inşallah =)

      Sil