Sayfalar

11 Nisan 2014 Cuma

ihtiyaçtan dikilenler =)

Her zaman keyfi dikmiyor insan bazende aradığını bulamayıp aklına bi fikir geliyor.Banyomuzu yeniledikten sonra eski mavili makına örtüm çok sırıttı.Ama aradım taradım kırmızılı bişey yok.Taktım kafaya kırmızılı olacak.Makinanın üzerine dolap yaptıracak yer olsa hiç uğraşmayacağım aslında ama yok illa lazım bi örtü.

Biraz araştırmdan sonra netten bulduğum bu fikri uygulamaya karar verdim.Ama o zamanlar henüz makinam yok.Elde dikeceğimden gittim pazardan tek kişilik bi çarşaf aldım. Hazır dikişli yerlerini görünen yerlere getirerek böyle bir makina örtüsü diktim.Baktım kirli sepetim orda mavi mavi sırıtıyor.Onuda sprey boyayla boyayıp içine aynı kumaştan  bi kılıf dikip dışına doğru çıkarttım uçları.Ohh mis işte o zaman her şey tam bi uyum içine girdi.Bende rahat ettim =) Şimdi bu örtüden sipariş alıyorum artık =)
Varmı isteyen?
 tabi artık çarşaflık kumaştan yapmıyorum =)

3 yorum:

  1. Kumaşını çok sevdim ben söylemesen çarşaf kumaşı olduğu belli değil. Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK,SİTENİZİ TESADÜF ESERİ BULDUM HAMEN İZLEMEYE ALIYORUM BEN DE SİZİ BEKLERİM:)
    kendimceseylerblogspot

    YanıtlaSil