Sayfalar

13 Nisan 2014 Pazar

Salaş elbise

Geçen yaz diktiğim henüz burada paylaşmadığım elbisenin İzmir sıcağındaki rahatlığını keşfettikten sonra bu yazda bol bol elbise giyme niyetiyle hafife alarak başladığım bu elbise bana ecel terleri döktürdü.Bir ara pes edecek oldum ama ha gayret bitti =)
Gözümde canlandrırıken çok basitti aslında.En son diktiğim bluzlerde kullandığım basit kalıbı kullandım bu elbisedede.Bir akşamdan dikerim deyip geçtim makinanın başına.Kollara gelinceye kadar iyide gitti ama robalara ekleyeceğim parçaları koldakilerle aynı çizgiye denk getirmek benim gibi bi acemi için hayli zormuş meğer =)
Beline düşündüğüm ince kemeride elimdeki kısıtlı  başka dikişten artan kumaştan yaparken işler aksileşti neredeyse kemer için başka bir alternatif düşünmeye başlayacaktım.

Sizdede olurmu yoksa bende fazla incelemeden karar verdiğimdenmi böyle oluyor bilmem ama elbiseyi diktim giydim ondan sonra bu modeli daha kolay dikmenin bir yolu olduğunu farkettim =) reglan kollar tamda böyle bi elbise için uygunmuş meğerse.
Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben bu sade modeli çok kullanışlı buldum başka tunik bluz ve elbiselerde denemeye devam edeceğim ama bu sefer önce bir reglan kol kalıp edindikten sonra

4 yorum:

  1. Eee her proje bir yenilik katıyor insana. Bunu bitirmeden bıraksaydin raglan kol fikri belkide hiç olmayacaktı. Gayet güzel olmuş. Yaşasın bol elbiseler. Hele de Izmir'de. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hele izmirde:-) bakalim ilk firsatta reglan kolda denyecegim insallah daha kolay olur

      Sil
  2. hem şık hem spor ve çok rahat görünümlü bir elbise olmus canım çok severim bu tarzı ellerine sağlık..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim esma hanım.evet bende artık fazla detaydansa daha sade şeyleri dikip giymeyi sever oldum.

      Sil