Sayfalar

29 Mayıs 2014 Perşembe

etkinlik elbiseeem

Başlığa bakınca sanki dikiş dünyamın başlatığı etkinlik için hazırmışım gibi oldu ama aslında kazın ayağı öyle değil =) Henüz etkinlik için planladığım elbiseyi deikememiş olsamda daha önce yayınlamamış olduğum için bu elbiseyi bu etkinlikte paylaşmak istedim.Kendi bluzumu kalıp alarak kestiğim bu elbise gecen sene bu zamanlar dikildi ve beni için hayli detaylıydı.Geniş manşetler, bolca ilik,gömlerk patı, roba ve omuzda büzgüler ve zırcahil olarak bu işede cahil cesaretiyle atlayıp sonuçtan memnun kalan ben.

Elbette yine farkedilmeyen detaylarda hatalarım var.Kalıp kullnamdığım için mesela omuzlarda yaptığım büzgüler biraz saçma =) sonra omuzlar biraz düşük ama fotoğrafta olduğum gibi rahat olmak istediğim yerlerde hem hatlarımı belli etmeyen hemde firil firil serin bir elbisem oldu.Bu elbiseyi diktikten sonra daha çok elbise dikmeye karar verdim.
Bu  arkadan görüntüsü.Fotoğraflar önceki hafta gitiiğimiz kısa çeşme tatilimizden.Umarım henüz yaşlanmadan birgün kapısının önünde bu sarmaşıktan dikeceğim harika bir bahceli evim olur =(
Bu kısa tatilde sadece kendi diktikleirmi giymek ayrı bi hoşuma gitti.tabi evde fotoğraflamakla açık havada fotoğraflamak çok farklı oluyor onun için daha önce diktiklerimin daha güzel fotoğraflarınıda çekme fırsatım oldu inşallah yakında onlarıda yayınlayacağım.Bu hafta sonu şu meşhuuur sınavlarım var dualarınızı esirgemeyin.
Mutlu akşamlar...

17 yorum:

  1. Çok beğendim ve sizede çok yakışmış. Ayrıca nasıl güzel bir yer öyle orası bayıldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akılım orada kaldı o çiçeklerin ve yandaki iğde ağacının kokusunda.kaldığımz otelin bahçesiydi keşke benim bahçem olsaydı =)

      Sil
  2. Çok hoş sizede ck yakışmış :) masaALLAH
    yeni bloggerolarak bende beklerim :) : symcouture.blogspot.ro

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende yeni sayılırım =)

      Sil
  3. Ah ahh,oyle bahceli bir ev de ben istiyorum,önündeki denizde bir yelkenli neler istiyor insan;))elbise cok hos duruyor ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zsagolun :-) herkesin hayalleri gercek olur insallh :-)

      Sil
  4. Güzel olmuş elbiseniz, iyi günlerde kullanın inşaAllah..:)

    YanıtlaSil
  5. elbisen çok güzel :) ama bahcene ayrıca bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o bahce benim sadece hayalim :-) kaldigim otelin bahcesiydi

      Sil
  6. Sınavlarınızda başarılar öncelikle :) Elbise de çok güzel olmuş Güzel günlerde giyinin :) O çiçekli sarmaşık begonvil . Onu dikmek için eviniz olmasını beklemenize gerek yok :) Saksıda da yetiştirebilirsiniz :) Sonra eviniz olduğunuzda bahçenize dikersiniz. Tabi iklimi sıcak olan bir yerde oturuyorsanız :)) Çünkü soğuk bölgelerde yaşamaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izmirdeyim ben sicaktan yana sansimiz var ama acaba ruzgaran etkilenirmi.cunku cok ruzgarli bir balkonum ama bunu duyduguma cok sevindim hemen bi tane alip deneyecegim

      Sil
  7. diğerleri gibi bu da çok güzel olmuş canım, eline sağlık. sınavlarında da başarılar dilerim :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagolun sinav ixcin.ozellikle iyi dileklere dualara ihtiyacim var :-)

      Sil
  8. Merhabalar,
    Elbiseniz harika olmuş,
    Blogunuzu da bir o kadar beğendim ve hemen takibe aldım :)
    Ben de bloguma beklerim, beğenirsiniz umarım..
    dilekcebutik.blogspot.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil