Sayfalar

6 Mayıs 2014 Salı

etkinlik varmış kaçarmı =)

Fatma hanımın dikiş dünyam blogunda başlattığı etkinliği duyunca önce üzüldüm.Mkinamı kapattın sınava kadarda açmayacağım kendime söz verdim.Ama dayanamayıp ayrıntılara bakınca bitiş tarihinin sınavımdan bir hafta sonra olduğunu gördüm  ve hemen katılmaya karar verdim.
Aslında dikeceğim kumaş hazır ama üst kısmına kumaşın içindeki canlı renklerden bir parca daha kumaşa ihtiyacım var bakalım hayalındeki gibi elbise olacakmı?Eğer bekledğim gibi kolay bir dikiş olursa iki elbiseylede katılabilirim bu etkinliğe =) 
Sizide beklerimmm

10 yorum:

  1. Model farkedermi sadece elbise mi olmasi yeterli etkinlige kstilmak için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En.guzel yanida bu istediginiz bi model olabilir.jile veya yelek bile olabilirmis :-)

      Sil
  2. Kolay gelsin canım. Benim de okul durumundan dolayı, zorlanmamak adina süreyi biraz uzun tuttum.izlemedeyim sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi olmus boyle :-) haziranin ilk gunu benimde sinavim.sinavdan eve doner donmez makinami.acacagim :-)

      Sil
  3. kolay gelsin.sınavda başarılar inşallah istediğin sonucu alırsın:)

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsşin bakalım sınav içinse başarılar...

    YanıtlaSil