Sayfalar

6 Haziran 2014 Cuma

etek dikelim etkinliği detaylar

Etek dikelim etkinliğimize katılmak isteyen arkadaşlar için detaylar
1   Herkes rahat rahat yetiştirsin isteyenler ikişer üçer etek diksin diye =) bitiş tarihimiz 15 temmuz
2   Katılmak isteyen istediği tarihte katılabilir yeterki yetiştirsin
3   Katılmak için sizden tek ricam daha fazla katılım için  varsa bloğunuzda yoksa herhangi bir sosyal ağda (isteyenler her yerde paylaşırlarsa da itiraz etmem =) ) bu resimle etkinliği duyurmak.
 4     Ve birde özel rica elinden gelen dikişine güvenen arkadaşlar dikim aşamalrını yada kendilerince önemli buldukları detayları fotoğraflayıp detaylı bi anlatımla katılırlarsa çoook sevinirim kendi adıma

Etkinliğe katılamayacak olsada bize destek amaçlı etkinliğimizi paylaşmak isteyen arkadaşlara şimdiden teşekkürler =)
Beni takibe almanız etkinliğe katılmak için  şart değil beğenirseniz takibe alırsınız zaten diye düşündüm


Gelelim benim dikemeyi planladığım eteğe
Bu kalıbı çıkardım.uzayacak ve kalın krepten yapmayı planlıyorum şöyle dökümlü bi etek hayal ediyorum.Bakalım hayallerim gerçek olacakmı.Henüz kumaş almadım tabi.Bide arada ramazan başlamadan oğluşuöla bir haftalık Bodrum seyehatimiz var.Birde bakmışsınız herkes bitirmiş ben yetiştirememişim =)

Aaaaayyyy çok heyecanlıyım siz şimdi ne güzel ne ilham verici şeyler dikersiniz kimbilir =)
Hadi bakalım bol bol duyuralım tanışalım kaynaşalım.Bu etkinlikten sonra farklı bi etkinlikle karşınızda olmayı planlıyorum inşallah =) Bekleyin beni anacıııııım

50 yorum:

  1. acemi bir dikiş sever olarak ben varım.. tabii kabul ederseniz..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estagfurullah kabul etmek ne demek tabiki buyrun

      Sil
    2. http://benimlehersey.blogspot.com.tr/2014/06/etek-dikelim-etkinligi-bende-varm.html
      duyuru linkim de burada :))

      Sil
  2. Artık okulum bitti yaz tatiline girdim çok şükür. Yarım bir tane etegim var, tabi bende yarımlar bitmez:) bir de sıfırdan dikersem süper olur. Sen beni de yaz.duyurusunu pazar günü yaparım inşALlah.hepimize kolay gelsin.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. merhabalar zaten izleyicinim canım
    duyurumu da yaptım bloğumdan
    http://anil-88.blogspot.com.tr/2014/06/amator-terziler-kulubu-etek-dikelim_9.html
    kolay gelsin herkese

    YanıtlaSil
  4. Ben de varım.Duyurumuz da burada.
    http://pinarsc.blogspot.com.tr/2014/06/etek-dikiyoruz.html
    Herkese kolay gele.etkinlik bitişi biraz geçmiş ben o tarihte bilgisayarımdan ayrı olucam ama olsun.Daha önce yayınlasak sorun olmaz sanırım eteklerimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pinar hanim katilmak isteyen arkadaslarimiz biraz daha zaman istediler.siz blogunuzda istediginiz zaman yayinlayabilirsiniz tabi.ben bitis tarihindan sonra burda yayinlayacagim siz bitince bana link birakmayi unutmayin olurmu

      Sil
  5. bende varım blogumda duyurdum
    http://derytuna.blogspot.com.tr/2014/06/amator-terziler-kulubunun-etek-dikelim.html

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. durun beni de bekleyinnn:)) ben de varım bu etkinlikte.bloğumdada hemen duyuruyorum.hepimize kolay gelsin
    http://nidaninelindenisler.blogspot.com.tr/2014/06/amator-terziler-kulubunde-etek-dikelim.html

    YanıtlaSil
  8. İlk etkinlik yapalımmı dediğiniz günden beri düşünüyorum katılsam mı katılmasam mı diye .Etek giymiyorum birde vakit bulabilirmiyim onu da bilmiyorum. Ama bugün duyurusunu yapıcam blogumda. Yetiştirebilirsem yayınlarım. Basit bir model seçersem yetişir sanırım :) Katılayım en iyisi bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meşgul anne çoook meşgul olmalısınız bu kadar uzun bi etkinliğe yetişememk için =) şaka bi yana sevindim katılmaya karar verdiğinize

      Sil
    2. Siz benim nelere yetişmeye çalıştığımı bilseniz oturup ağlarsınız :) O kadar diyim. Ama o hengamenin içinde dikiş dikecek vakit buluyorum ya kendimi tebrik ediyorum arada :) Bende duyurusunu yaptım bugün blogumda. Hepimize kolay gelsin :)

      Sil
  9. Bende katılıyorum. Linkim http://aycanulus.blogspot.com.tr/2014/06/etek-dikelim-etkinligi.html
    Hadi bakalım herkese kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  10. Ferhan Hnm, modeldeki eteğin aynısını yeni diktim olmaz mı? Blogda yayınlıycaktım ama yayınlamayayım mı? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yayınlayın bence sorun yok link bırakırsınız ben paylaşırım etkinlik bitince =) yayınlayınlki bende bakayım nasıl olacak benim model =)

      Sil
  11. ben de yeni başladım dikişe...çok beğenerek aldığım şifon bir kumaşım var...ama her elime alışımda korkuyorum dikmeye ya beceremezsem de kumaşım ziyan olursa diye...dikebilirsem ben de onunla katılayım kabul ederseniz..
    http://nevanurkece.blogspot.com.tr/2014/06/etek-dikelim.html?zx=a07cd31f44c67834
    etkinliği d epaylaştım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korkmayın niişastayla kola yapın çok rahat dikiliyor.ben denedim sizin gibi korkarak ama sonuç gayet güzel oldu

      Sil
  12. Çokkk sevindim, Hayırlı olsun etkinliğiniz.Bende varım,izlemeye aldım bile. (Baharın sesi)
    http://modailenefes.blogspot.com.tr/2014/06/etek-dikiyoruz.html

    YanıtlaSil
  13. Etkinlikte size eşlik edeceğim. Link ise; http://suhuba.blogspot.com.tr/2014/06/dikis-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  14. Duyurdum:) http://dikisedair.blogspot.com.tr/2014/06/etkinlik-vaar.html

    YanıtlaSil
  15. Bende katılıyorum inşalaah :)
    http://dnzfashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  16. ben de burada duyurdum.
    http://dikisdunyam.blogspot.com.tr/2014/06/etek-dikelim-etkinligi.html
    hepimize kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  17. Bende katilmak isterim :) daha onceli yayininiza yorum yapmistim hatirlarsaniz :)bende kendi google+ hesabimda paylastim :) blogum yok henuz :) bereketli bol etekli etkinlikler dilerim ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyrun bekleriz blog olması şart değil zaten paylaşmakta daha fazla katılım sağlamak için sadece hoşgeldiniz

      Sil
  18. Aslinda dikiş dikmeyi pek bacarmam. Ama bu bloglar benden bir terzi çıkaracak sonunda:;)). Şifon kumaşdan önü kısa atkası uzun etek dikmeyi deniyecem. Bakalım. Ama kumaşa da kiyamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benden çıkardılar darısı başınıza.ben onlara baka baka çokk pis gaza geldim =) sizide davet ederim kolay gelsin şimdiden

      Sil
    2. Teşekkürler. Ebet yalnız bu yaz temizliyi bir bitse de ben de diksem. Artık çok fena durumdayım. Yorgunluqdan

      Sil
  19. günaydın bende katılmak istiyorum etkinliğe, inşallah sayenizde yarımı tamamlar yanındada yenilerini dikerim bir sorun olmazsa, sayfamda yayınlıcam ve takibe alıyorum sizi... sevgiler... hayırlı ramazanlar...
    www.ilmekilmek40.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Hazır 2 tane etek yazısı yapmışken, biri de yoldayken ve de geç kalmadıysam ben de katılmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hala gec kalmadınız hadı bekliyorzu =)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Merhaba.. Bende bu güzel etkinliğinize katılmak istiyorum.. blog adresim ..

      http://arzununelinden.blogspot.com.tr/

      bu arada 15 temmuza kadar diktiğimiz etekleri nerde yayınlayacağız?

      Sil
    4. kendi blogunuzda yayınlayıp burdan bana link bırakabilirsiniz.bende toplu olarak kendı blogumda yayınlayacagım

      Sil
    5. yanlız arzu hanım ben sizi takıbe alamadım takıp butonu yok sanırım blogda .link bırakmayı unutmazsanız sizin yayınıda atlamamış olurum =)

      Sil
  21. yaptık bişeyler; http://bickidikesin.blogspot.com.tr/2014/07/etkinlik-etek-dikiyoruz.html

    YanıtlaSil
  22. Bende yayınladım eteğimi . http://mesgulanne.blogspot.com.tr/2014/07/dikis-etkinligi-etegim.html

    YanıtlaSil
  23. Arkadaşım linki 12 temmuz tarihli yazına biraktim oradan alırsan sevinirim.

    YanıtlaSil